ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Σκοπός του προγράμματς είναι η παροχή στήριξης σε ομάδες παραγωγών που παράγουν προϊόντα ποιότητας, προοριζόμενα για ανθρώπινη κατανάλωση
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Δικαιούχοι του Μέτρου μπορούν να κριθούν ομάδες παραγωγών γεωργικών προϊόντων.
ΕΠΙΛΕΞΙΜΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
Τα συστήματα ποιότητας που καλύπτονται από το παρόν Μέτρο και το Μέτρο 132 είναι τα εξής:
ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
- Ελιές επιτραπέζιες – ελαιοποίησης
- Δημητριακά
- Βρώσιμα όσπρια
- Οινάμπελοι, σταφιδάμπελοι
- Αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά
- Εκτροφές αιγοπροβάτων, βοοειδών, χοίρων, πουλερικών για την παραγωγή κρέατος ή και γάλακτος ή και αυγών
- Έλαια – λίπη
- Προϊόντα αλευροποιίας, αρτοποιίας, ζαχαροπλαστικής, ζυμαρικά
- Οίνος, όξος
- Προϊόντα γαλακτοκομίας
- Παρασκευάσματα κρεάτων
- Μέλι και μελισσοκομικά προϊόντα
AGRO 2
- Ελιές επιτραπέζιες – ελαιοποίησης
- Δημητριακά
- Βρώσιμα όσπρια
ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΗ ΕΠΙΛΕΞΙΜΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
- Μελέτη επιχειρησιακού σχεδίου δράσης.
- Δημοσιοποίηση επιχειρησιακού σχεδίου δράσης (δικτύωση, ενημέρωση ενδιαφερομένων, ανεύρεση συνεργατών)
- Έρευνα αγοράς για αγορές – στόχους με οικονομικά και στατιστικά στοιχεία, τοπικές προτιμήσεις, ανάλυση ανταγωνισμού, απαιτήσεις πιθανών πελατών, δίκτυα διανομής κλπ.
- Σχεδιασμός, εκτύπωση και διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων και αφισών, για το συγκεκριμένο προϊόν, όπου θα περιγράφονται τα ειδικά χαρακτηριστικά και τα πλεονεκτήματα του προϊόντος, ιδίως σε ό, τι αφορά την ποιότητα και τις μεθόδους παραγωγής, την καλή διαβίωση των ζώων και την προστασία του περιβάλλοντος. Θα εκλαϊκεύονται οι τεχνικές και επιστημονικές γνώσεις, τις οποίες θα πρέπει να γνωρίζει ο καταναλωτής για το προϊόν, και θα περιλαμβάνονται οδηγίες-συνταγές χρήσης για αυτό.
- Διαφημιστικές καταχωρήσεις στα ΜΜΕ, δημιουργία ιστοσελίδων και ενημερωτικών ταινιών (video, cd, dvd), για το συγκεκριμένο προϊόν.
- Διοργάνωση – συμμετοχή σε συνέδρια και εκθέσεις προϊόντων ποιότητας (θεματικές, κλαδικές κλπ.), καθώς και συμμετοχή σε εμποροπανηγύρεις, στην εσωτερική αγορά.
- Οργάνωση επισκέψεων μαθητών, σπουδαστών, ομάδων καταναλωτών κλπ. στις μονάδες παραγωγής των μελών της ομάδας παραγωγών.
- Δραστηριότητες δημοσίων σχέσεων (με ΜΜΕ, δημοσιογράφους, διατροφολόγους).
- Παράλληλες εκδηλώσεις (γευσιγνωσίες, προβολές μικρής διάρκειας μέσω καταστημάτων, ενημερωτικές συναντήσεις, οργάνωση επιχειρηματικών συναντήσεων κλπ)
Υ Ψ Ο Σ Ε Ν Ι Σ Χ Υ Σ Η Σ 70% |
||||
Αριθμός μελών ομάδας (φυτική παραγωγή) |
5-10 |
11-15 |
16-20 |
21 ή περισσότερα |
Αριθμός μελών ομάδας (ζωική παραγωγή) |
5 |
6-10 |
11-15 |
16 ή περισσότερα |
Μέγιστος Προϋπολογισμός (€) |
70.000 |
80.000 |
90.000 |
100.000 |
Μέγιστη Δημόσια Δαπάνη |
49.000 |
56.000 |
63.000 |
70.000 |
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: 10/02/2012
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ: 30/04/2012