fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

IFS

IFSInternational Featured Standard

Το IFS (International Featured Standard) αποτελεί ένα ιδιωτικό πρότυπο πιστοποίησης ασφάλειας και ποιότητας τροφίμων. Τα πρότυπα IFS είναι ομοιόμορφα πρότυπα τροφίμων, προϊόντων και υπηρεσιών. Εξασφαλίζουν ότι οι επιχειρήσεις με πιστοποίηση IFS παράγουν ένα προϊόν ή παρέχουν μία υπηρεσία που συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές των πελατών, ενώ στόχος αυτών είναι η συνεχής βελτίωση των διαδικασιών. Το IFS διαχειρίζεται ο Οργανισμός  IFS Management GmbH και έχει αναπτυχθεί από τις Ενώσεις  του Γερμανικού Λιανικού Εμπορίου (HDE) και της αντίστοιχης Γαλλικής (FCD), ενώ συμμετείχαν και οι ιταλικές Ενώσεις (CONAD, COOP). Στοχεύει στη διασφάλιση της συγκρισιμότητας και της διαφάνειας για τον καταναλωτή σε ολόκληρη την αλυσίδα εφοδιασμού και στη μείωση του κόστους για προμηθευτές και εμπόρους λιανικής. Η πιστοποίηση – σύμφωνα με το πρότυπο IFS Food – απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, συσκευασίας τροφίμων ή συστατικών που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή των τροφίμων, και εφαρμόζεται σε όλα τα στάδια της επεξεργασίας τροφίμων μετά την πρωτογενή παραγωγή. Ειδικότερο ενδιαφέρον παρουσιάζει για όσες επιχειρήσεις στοχεύουν στον τομέα των εξαγωγών και κυρίως στην αγορά της Γερμανίας ή της Γαλλίας όπου και είναι ευρέως διαδεδομένο.

Αναμενόμενα οφέλη:

  • Συνεχής βελτίωση των διαδικασιών και της απόδοσης της επιχείρησης.
  • Θέσπιση μηχανισμών ελέγχου κινδύνων/ Διασφάλιση και πρόληψη της εμφάνισης κινδύνων για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών.
  • Μείωση του κόστους κυρίως μέσω της μείωσης των απωλειών εσωτερικά στις φάσεις διακίνησης των τροφίμων.
  • Μείωση του κινδύνου αποζημιώσεων που τυχόν οφείλονται σε παραβάσεις του κώδικα τροφίμων.
  • Εναρμόνιση της επιχείρησης με τη νομοθεσία.
  • Ικανοποίηση των προσδοκιών των πελατών σχετικά με την ασφάλεια και την ποιότητα των προϊόντων.
  • Δημιουργία αισθήματος εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας μεταξύ της επιχείρησης και των ενδιαφερόμενων μερών.