fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

20 βήματα για ένα πετυχημένο Telemarketing!

                        Telemartketing article 1

 

Το Telemarketing έχει καθιερωθεί, εδώ και δεκαετίες, ως ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας με το κοινό, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη στην εξεύρεση νέων πελατών, στην αύξηση των πωλήσεων, στην προώθηση υπηρεσιών, στην εξυπηρέτηση των πελατών, κα. Εξάλλου το τηλέφωνο, αποτελούσε και εξακολουθεί να αποτελεί, τον δημοφιλέστερο τρόπο επικοινωνίας. Δείτε μερικά tips που θα βοηθήσουν στην τηλεφωνική σας επικοινωνία στο telemarketing: 

Οδηγίες για το σωστό τηλεφώνημα

  • Μην ακούγεστε σαν ένας telemarketeer! Να ακούγεστε φυσικοί και όχι προσποιούμενοι τους ευγενικούς.
  • Μιλάτε απευθείας στο μικρόφωνο του ακουστικού.
  • Χρησιμοποιείστε καλή άρθρωση των λέξεων (μιλάτε καθαρά και σωστά).
  • Χρησιμοποιήστε σωστή γραμματική και αποφύγετε τις εξεζητημένες εκφράσεις και την argo διάλεκτο.
  • Αποφύγετε να δείχνετε ότι διαβάζετε το κείμενο. Αυξομειώνετε τον τόνο της φωνής σας.
  • Οργανωθείτε σωστά. Ετοιμάστε το πλάνο, τις λίστες και τις προτάσεις σας.
  • Βάλτε στόχο και ακολουθείστε τον πιστά (για παράδειγμα 100 τηλεφωνήματα την ημέρα).
  • Δείξτε ενθουσιασμό, να είστε ειλικρινείς και φυσικά χαμογελάτε όταν μιλάτε!

Τα λάθη που γίνονται στο telemarketing

Telemarketing article 2

Διαβάστε προσεκτικά τα παρακάτω και αποφύγετέ τα! Αποτελούν τα συνήθη λάθη που γίνονται κατά την διάρκεια της τηλεφωνικής επικοινωνίας:

  • Το να μην μπορείς να εξασφαλίσεις την προσοχή του άλλου.
  • Το να μην ακούτε και να μιλάτε μόνο εσείς.
  • Το να μη σιγουρευτείτε ότι καταλάβατε σωστά. 
  • Το να μη σιγουρευτείτε ότι κατάλαβε ο συνομιλητής σας. 
  • Τον λάθος τρόπο ομιλίας. 

Πως μπορείτε να ελέγχετε την συζήτηση; 

  • Δεν νιώθετε σε φόρμα; Τηλεφωνήστε όρθιος.
  • Χρησιμοποιήστε το όνομα του συνομιλητή σας.
  • Κάντε ερωτήσεις.
  • Κερδίστε ένα ναι. 
  • Μιλήστε για οφέλη.
  • Ανακεφαλαιώστε
  • Προτείνετε εναλλακτικές λύσεις. 

Θυμηθείτε: Ακόμη κι αν το τελευταίο σας τηλεφώνημα ήταν απογοητευτικό, είναι βέβαιο πως ο επόμενος συνομιλητή σας δεν το γνωρίζει! … Stay positive!