ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

To AGRO 2.1 – 2.2 είναι μία μεθοδολογία για την ανάπτυξη ενός συστήματος οργάνωσης μιας γεωργικής εκμετάλλευσης, με στόχο την περιβαλλοντική ευαισθησία και την εφαρμογή σύγχρονων καλλιεργητικών πρακτικών στο χωράφι.

To παρόν Ελληνικό Πρότυπο Διαχείρισης μπορεί να εφαρμοστεί από κάθε γεωργική εκμετάλλευση, ανεξάρτητα από το μέγεθος ή το είδος του καλλιεργούμενου είδους.

Δίνει βάρος σε τέσσερις βασικούς τομείς, οι οποίοι είναι:

  • Oρθή Γεωργική Πρακτική
  • Ασφάλεια και Υγιεινή Εργαζομένων
  • Ασφάλεια παραγόμενου προϊόντος
  • Ιχνηλασιμότητα

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ:

  • Αξιολόγηση και έλεγχος της ποιότητας των παραγόμενων προϊόντων.
  • Mείωση περιβαλλοντικών επιπτώσεων των γεωργικών δραστηριοτήτων της εκμετάλλευσης.
  • Συμμετοχή σε δημόσιους διαγωνισμούς και επιδοτούμενα προγράμματα.
  • Διασφάλιση και πρόληψη της εμφάνισης κινδύνων για την ασφάλεια και υγεία των καταναλωτών.
  • Δυνατότητα προβολής της υγιεινής (από την άποψη της ασφάλειας για τον πελάτη) των προϊόντων που παράγονται.
  • Εναρμόνιση της Επιχείρησης με τη νομοθεσία για την εφαρμογή Ορθής Γεωργικής Πρακτικής στο χωράφι.
  • Άνοιγμα σε νέες αγορές με συνέπεια την αύξηση των πωλήσεων και της κερδοφορίας της επιχείρησης.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:

  • Αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης – Καθορισμός των στόχων
  • Συλλογή δεδομένων Προϊόντος
  • Συγγραφή μελέτης – Έκδοση καλλιεργητικών οδηγιών, καταγραφή διαδικασιών παραγωγής, ανάλυσης επικινδυνότητας, εντύπων, οδηγιών εργασίας και εκπαίδευση προσωπικού
  • Καθιέρωση διαδικασιών διορθωτικών ενεργειών
  • Καθιέρωση διαδικασιών τεκμηρίωσης και επαλήθευσης του συστήματος
  • Πιστοποίηση συστήματος κατά το πρότυπο ΑGRO 2.1 – 2.2 από ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης (Iσχύς πιστοποιητικού για 3 χρόνια, αξιολόγηση από τον φορέα και ανανέωση κάθε χρόνο)
  • Διορθωτικές ενέργειες μετά τη πιστοποίηση
  • Παρακολούθηση συστήματος

ΛΟΓΟΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑGRO 2.1 – 2.2:

  1. Πιέσεις από το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον, π.χ.:
    • Στρατηγική και ενέργειες του ανταγωνισμού.
    • Απαιτήσεις και ανάγκες Προμηθευτών και Πελατών
  2. Εσωτερικές Ανάγκες, π.χ. :
    • Προβλήματα ποιότητας, και οργάνωσής της.
    • Βελτίωση οργανωτικής δομής για την αποτελεσματική διοίκηση της ποιότητας.
  3. Επιχειρηματική Στρατηγική, π.χ.
    • ενδεχόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από αποτελεσματική επικοινωνία της ποιότητας των προϊόντων και της διασφάλισης της υγιεινής και ασφάλειας για τον τελικό Καταναλωτή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: