ΕΛΟΤ 1435: ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 καθορίζει τις απαιτήσεις που πρέπει να ικανοποιούν οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας, ώστε να διασφαλίζεται η διαχειριστική τους επάρκεια στη διαφημιστική προβολή του
Δημοσίου και του ευρύτερου δημοσίου τομέα στα έντυπα και στα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης.

Σύστημα Διαχειριστής Επάρκειας στις Επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας είναι το σύνολο όλων των διεργασιών που χρειάζονται ώστε να υλοποιούνται τα έργα με αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα .

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1435 έχει εφαρμογή σε όλες τις επιχειρήσεις Παροχής Υπηρεσιών Επικοινωνίας, δηλαδή τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με δραστηριότητες οργάνωσης, προπαρασκευής και ανακοίνωσης προς το κοινό των αγαθών ή των υπηρεσιών που παρέχουν οι φορείς του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα καθώς και με την προβολή των δραστηριοτήτων τους.

Συγκεκριμένα μέσω του προτύπου μπορούν να πιστοποιηθούν:

  • Διαφημιστικές εταιρίες (Advertising Agencies)
  • Εταιρίες προγραμματισμού μέσων και αγοράς χώρου και χρόνου (Μedia Specialists)
  • Εταιρίες Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations)
  • Εταιρίες προώθησης πωλήσεων και άμεσου μάρκετινγκ (One to One Marketing)
  • Εταιρίες δημιουργίας διακριτικού σήματος (Branding και Design)

ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΕΛΟΤ 1435:

  • Πιστοποίηση της διαχειριστικής επάρκειας των εταιριών επικοινωνίας
  • Εξασφάλιση συνέπειας κατά την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας και ικανοποίησης των απαιτήσεων των πελατών
  • Αντικειμενική αξιολόγηση των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας
  • Αυτοαξιολόγηση των επιχειρήσεων και συνεχής βελτίωση των επιδόσεων τους

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:

  • Ικανοποίηση της απαίτησης πιστοποίησης σύμφωνα με το ΦΕΚ 163, 05-08-2008, Άρθρο 12 § 3α, σελ 3084
  • Ικανότητα υλοποίησης έργων παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας σε Δημόσιους Φορείς με αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα
  • Βελτίωση επιδόσεων
  • Ικανοποίηση πελάτη

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

Για το σχεδιασμό – υλοποίηση του προτύπου αναπτύσσονται οι κάτωθι απαιτήσεις:

  1. Δέσμευση της Διοίκησης
  2. Επιχειρηματικός προγραμματισμός
  3. Ανθρώπινο δυναμικό και υλικοτεχνική υποδομή
  4. Διαχείριση Προγράμματος Επικοινωνίας
  5. Απαιτήσεις ανά τομέα εξειδίκευσης στις υπηρεσίες επικοινωνίας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: