ΔΤ Εκδήλωσης για τη συνεταιριστική νοοτροπία των επιχειρήσεων που διοργάνωσαν ΣΥΣΕΠ & Marketing Club

sinetairiki nootropia

 Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Συμβούλων Επιχειρήσεων ( ΣΥΣΕΠ) και το Marketing Club με θέμα “Συνέργεια-Συνεταιριστική νοοτροπία των επιχειρήσεων”.

 Συμπερασματικά αναφέρθηκε ότι για να είναι βιώσιμη μία συνέργεια θα πρέπει να υπάρχει κοινό όραμα, κοινή φιλοσοφία, στρατηγική, ξεκάθαροι στόχοι και όροι, συμφωνημένη και καταγεγραμμένη από κοινού διαδικασία ελέγχου της συνεργασίας. Επίσης, θα πρέπει να αποτελεί «τμήμα» στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων που αφορά και να το ασπάζονται όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης. Βασικό συστατικό της συνέργειας είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων, οι οποίοι θα πρέπει να λειτουργούν ομαδικά, να είναι συνεργατικοί και «ανοικτοί» στις αλλαγές.

Διαβάστε περισσότερα: http://www.voria.gr/article/sinergies-metaxi-epichiriseon-stin-epochi-tis-ikonomikis-krisis 

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση που διοργάνωσαν ο Σύνδεσμος Συμβούλων Επιχειρήσεων ( ΣΥΣΕΠ) και το Marketing Club με θέμα “Συνέργεια-Συνεταιριστική νοοτροπία των επιχειρήσεων”.

 Συμπερασματικά αναφέρθηκε ότι για να είναι βιώσιμη μία συνέργεια θα πρέπει να υπάρχει κοινό όραμα, κοινή φιλοσοφία, στρατηγική, ξεκάθαροι στόχοι και όροι, συμφωνημένη και καταγεγραμμένη από κοινού διαδικασία ελέγχου της συνεργασίας. Επίσης, θα πρέπει να αποτελεί «τμήμα» στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων που αφορά και να το ασπάζονται όλοι οι εργαζόμενοι της επιχείρησης. Βασικό συστατικό της συνέργειας είναι η επιλογή των κατάλληλων ανθρώπων, οι οποίοι θα πρέπει να λειτουργούν ομαδικά, να είναι συνεργατικοί και «ανοικτοί» στις αλλαγές.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: