fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πιστοποίηση Gluten-Free

gluten free2ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

Από το 2014, ο Οργανισμός Τροφίμων και Φαρμάκων των ΗΠΑ (FDA) απαιτεί να αναγράφονται στις ετικέτες τροφίμων οι ισχυρισμοί ότι ένα τρόφιμο δεν περιέχει γλουτένη, ικανοποιώντας ένα σαφές πρότυπο που διασφαλίζει στους καταναλωτές ότι οι ισχυρισμοί "χωρίς γλουτένη" στα τρόφιμα θα είναι ακριβείς.

Ο κανονισμός για την επισήμανση "χωρίς γλουτένη" παρέχει στους καταναλωτές ένα τυποποιημένο εργαλείο για τη διαχείριση της υγείας και της διατροφής τους.

Η στροφή προς την Gluten-free διατροφή παρουσιάζει αξιοσημείωτη αύξηση τα τελευταία χρόνια και τα Gluten-free τρόφιμα συνεχώς αυξάνονται και εμφανίζουν ιδιαίτερη ζήτηση από το καταναλωτικό κοινό για λόγους υγείας.

Σύμφωνα με τον FDA, τα τρόφιμα μπορούν να χαρακτηρίζονται ως Gluten-free:

  • Όταν η ποσότητα γλουτένης στο τρόφιμο είναι μικρότερη από 20ppm.
  • Όταν εμπεριέχεται γλουτένη και έχει υποστεί επεξεργασία ώστε να περιέχει λιγότερο από 20ppm γλουτένης.

Η πιστοποίηση Gluten-free μπορεί να εφαρμοσθεί σε όλους τους τύπους εταιριών ανεξαρτήτως μεγέθους και αφορά μεμονωμένα προϊόντα και όχι εταιρίες, επομένως, μια εταιρία μπορεί να έχει επιλεγμένα προϊόντα καταχωρημένα ως Gluten-free και όχι απαραίτητα όλα.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ:

  • Αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και ενδελεχής εξέταση των προδιαγραφών όλων των επιμέρους συστατικών των προϊόντων για την παρουσία συστατικών που εμπεριέχουν γλουτένη.
  • Ενδελεχής έλεγχος για τυχόν διασταυρούμενες επιμολύνσεις με συστατικά που εμπεριέχουν γλουτένη στη γραμμή παραγωγής και εγκατάσταση διαδικασιών διαχείρισης για την αποφυγή διασταυρούμενων επιμολύνσεων.
  • Πιστοποίηση προϊόντων κατά Gluten-free από ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ:

Η πιστοποίηση αποτελεί ολοένα και περισσότερο απαίτηση καθώς μία διαρκώς αυξανόμενη μερίδα του αγοραστικού κοινού αναζητούν, για λόγους υγείας, το σήμα Gluten-free στα προϊόντα που αγοράζουν.

Η πιστοποίηση των προϊόντων σας ως Gluten-free επιφέρει πρόσθετα οφέλη στην επιχείρηση, ορισμένα εκ των οποίων παρουσιάζονται ως ακολούθως:

  • Μείωση των κινδύνων κατά την παραγωγική διαδικασία ακολουθώντας παγκόσμια πρωτόκολλα ασφάλειας τροφίμων
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε παγκόσμιο επίπεδο και άνοιγμα των προϊόντων σε μια νέα αγορά των gluten-free ώστε, τα προϊόντα να γίνουν προσιτά σε όλους.
  • Αύξηση της αξιοπιστίας της εταιρίας στην αγορά των gluten-free προϊόντων και ενίσχυση της εμπιστοσύνης στην εταιρία.
  • Δημιουργία εμπιστοσύνης στους καταναλωτές που πρέπει να ακολουθήσουν μια δίαιτα χωρίς γλουτένη για τη ζωή.
  • Εισαγωγή της εταιρίας σε μια νέα παγκόσμια συνεχώς αυξανόμενη και αναπτυσσόμενη αγορά.