H Οργάνωση της επιχείρησης είναι μια εργασία που θα πρέπει να προηγείται της δημιουργίας της. Σε μία μελέτη οργάνωσης καθορίζονται οι διαδικασίες λειτουργίας όλης της επιχείρησης, που αναθεωρούνται, βελτιώνονται, προσαρμόζονται σταδιακά σε όλη την διάρκεια της ζωής της.
Η Αναδιοργάνωση μιας επιχείρησης, είναι μια συνεχής διαδικασία, που επιβάλετε να γίνεται σε μεσοπρόθεσμα διαστήματα, για την προσαρμογή της εταιρίας στο εναλλασσόμενο επιχειρηματικό γίγνεστε. Κάθε φορά που γίνονται ή πρέπει να γίνουν αλλαγές στο εσωτερικό περιβάλλον η οργάνωση της εταιρίας πρέπει να «επικαιροποιήτε»
Κάθε εταιρία πρέπει να μεγαλώνει, αν δεν μεγαλώνει αρχίζει η «στασιμότητα» και η αρχή της παρακμής της. ‘Όσο μεγαλώνει πρέπει να αλλάζουν οι στόχοι της, οι στρατηγικές της, η οργανωτική της δομή και οι διαδικασίες λειτουργίας της για την επίτευξη των νέων στόχων.
Η διαδικασία αναδιοργάνωσης απαιτεί γνώση αρχών & κανόνων Διοίκησης (Management) & αντικειμενική προσέγγιση. Τα έμπειρα στελέχη της εταιρίας μας μπορούν να καλύψουν πλήρως και τις δύο αυτές προϋποθέσεις.