fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Marketing - Πωλήσεις ξενοδοχειακών υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει το ρόλο των εργαζομένων στην παροχή υπηρεσίας και στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών (απευθύνεται σε στελέχη ξενοδοχείων)

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Βασικές αρχές marketing ξενοδοχειακών προϊόντων – υπηρεσιών
  • Επίπεδο παροχής υπηρεσίας - εργαλείο Marketing, τοποθέτησης στην αγορά
  • Συμπεριφορά «καταναλωτών» - Ικανοποίηση πελάτη –συστηματική συλλογή στοιχείων (feedback)
  • Διαδικασίες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών/ τμήμα αγοράς
  • Ενέργειες ενημέρωσης, πληροφόρησης, προώθησης πωλήσεων – up-selling.
  • Χειρισμός παραπόνων, προβλημάτων
  • Διαδικασίες προγραμματισμού – διαδικασίες ελέγχου
  • Case Studies

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες