fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Τεχνικές Πωλήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βελτιωθούν οι ικανότητες των πωλητών, προκειμένου να αντιμετωπίσουν και να μπορούν να χειριστούν αντιρρήσεις που τυχόν θα προκύψουν με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, σε όλα τα επίπεδα των πελατών.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Ο ρόλος της προσωπικής πώλησης μέσα στις νέες διαμορφούμενες καταστάσεις της αγοράς.
  • Η αξία του ενημερωμένου πωλητή για τη σωστή λειτουργία του συστήματος marketing.
  • Η διαδικασία προσωπικής πώλησης - Ανάγκες και είδη πελατών, προσφορά δυνατοτήτων επιλογής, καθοδήγηση στην λήψη της απόφασης ολοκλήρωσης της πώλησης.
  • Οι υπάρχουσες διαφορετικές τεχνικές προσέγγισης και επικοινωνίας με το δυνητικό πελάτη.
  • Φάσεις της πώλησης.
  • Αντιρρήσεις & Κατηγορίες αντιρρήσεων.
  • Διερεύνηση και χρονική εμφάνιση αντιρρήσεων. Τεχνικές αντιμετώπισης της άρσης αντιρρήσεων.
  • Κλείσιμο της πώλησης.
  • Η παροχή του κατάλληλου service που ακολουθεί ένα προϊόν, αγαθό ή μία υπηρεσία, μετά την πώλησή του.
  • Case Studies -  συζήτηση.
  • Role Play.
  • Εκπαιδευτικά Video.

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%