fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες.

ΣΚΟΠΟΣ: Να επιτύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με το τμήμα Πωλήσεων, έχοντας αποκτήσει τη γνώση όλων εκείνων των στοιχείων, που στόχο έχουν να διευρύνουν την εμπορική μας δραστηριότητα.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Σχέση οργάνωσης πωλήσεων και Marketing Plan επιχείρησης.
  • Εντοπισμός - αξιολόγηση του "πλήρους δυναμικού" μίας περιοχής πωλήσεων.
  • Στόχοι πωλήσεων (επιμερισμός, κατάτμηση ανάλογα με τις χρονικές περιόδους).
  • Οργάνωση τμήματος πωλήσεων βάσει κριτηρίων.
  • Καθορισμός διαδικασιών στο τμήμα πωλήσεων.
  • Αρμοδιότητες και καθήκοντα στελεχών πωλήσεων, προσδιορισμός τους.
  • Τμηματοποίηση αγοράς βάσει αναλύσεως στοιχείων πωλήσεων.
  • Αξιολόγηση των πελατών με κριτήρια το πλήρες δυναμικό τους και τις δυνατότητες μεγιστοποίησης της αγοραστικής τους δραστηριότητας.
  • Αρχεία πωλήσεων (Data Base).
  • Στατιστικά πωλήσεων.
  • Έντυπα πωλήσεων και πωλητών.
  • Τρόποι και μέθοδοι ενημέρωσης της διοίκησης (sales reports).
  • Χρονοπρογραμματισμός πωλήσεων (επισκέψεις σε πελάτες - κόστος επισκέψεων).
  • Εκπαίδευση των στελεχών πωλήσεων – τεχνικές – μέθοδοι.
  • Case Studies - συζήτηση.
  • Role Play.
  • Εκπαιδευτικά Video.

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%