fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Workshops Οργάνωσης Πωλήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 36 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με την έννοια της οργάνωσης των πωλήσεων και να κατανοήσουν τη πρακτική εφαρμογή της, μέσα από μελέτες περιπτώσεων του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

  • Με την έναρξη του WORK SHOP θα γίνει μικρή θεωρητική παρουσίαση της «Οργάνωσης Πωλήσεων» στις σύγχρονες συνθήκες αγοράς.
  • Θα αναλυθούν οι μορφές και οι τρόποι Οργάνωσης Πωλήσεων, η τμηματοποίηση των πωλήσεων, η κατηγοριοποίηση των προϊόντων και τα κριτήρια με τα οποία γίνεται.
  • Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες στο Workshop θα εφοδιασθούν με cases που θα περιέχουν δεδομένα προς επεξεργασία.
  • Ο κάθε συμμετέχων θα προετοιμάσει παρουσίαση με την κατεύθυνση, παρακολούθηση, κριτική και αξιολόγηση πεπειραμένων εισηγητών με αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία.
  • Ακολουθεί παρακολούθηση ως προς την αξιοποίηση και επεξεργασία των πληροφοριών. Στο τέλος θα γίνει κριτική αξιολόγηση των παρουσιάσεων.
  • Case Studies - συζήτηση.
  • Role Play.
  • Εκπαιδευτικά Video.

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%