fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Οργάνωση και Διοίκηση Marketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει σύγχρονες τεχνικές οργάνωσης του τμήματος Marketing / Πωλήσεων για μεγαλύτερη απόδοση και για μακροχρόνιες πωλήσεις

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Ο ρόλος του Marketing Management
  • Αξιολόγηση του μίγματος Marketing (Τιμή – Προϊόν – Κανάλια ∆ιανομής – Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing)
  • Έρευνα Marketing και σύστημα πληροφοριών
  • Στελέχωση τμήματος Marketing
  • Πρόβλεψη πωλήσεων
  • Ο στρατηγικός προγραμματισμός Marketing: Στόχοι, Στρατηγική, Πολιτική
  • Επιλογή στόχων και στρατηγικής
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενεργειών τακτικής Marketing
  • Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing
  • Case Studies
  • Test
  • Video

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες