fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Διαχείριση Εταιρικής Εικόνας

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να δημιουργήσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την προβολή της εταιρικής τους εικόνας, προσδίδοντας διαχρονική αξία στη φήμη της επιχείρησης

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ένα πρόγραμμα ενίσχυσης εταιρικής εικόνας και διαχείρισης φήμης περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων:

  • Εταιρικό positioning / όραμα και αποστολή της επιχείρησης
  • Εταιρική εικόνα
  • Σχεδιασμός και παραγωγή υλικών εταιρικής ταυτότητας, εταιρικών εντύπων, folders, newsletters, κ.α.
  • Σχεδιασμός παρουσίας στο διαδίκτυο (internet web sites), δημιουργία e-newsletters
  • Εταιρική σήμανση / branding
  • Δημοσιότητα και ανάπτυξη σχέσεων με τα ΜΜΕ.
  • Προγράμματα Ανάπτυξης ∆ιαλόγου με ∆ημόσια και Τοπική Αυτοδιοίκηση.
  • Προγράμματα προετοιμασίας σε περιπτώσεις κρίσεων – Χειρισμός “ευαίσθητων” θεμάτων
  • Κτίσιμο του επιχειρηματικού προφίλ της διοίκησης της εταιρίας
  • Προβολή του κοινωνικού προσώπου της επιχείρησης
  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%