fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Διαφήμιση και Marketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις δυνατότητες της διαφήμισης. Η διερεύνηση των προϋποθέσεων που θα πρέπει να εκπληρώνονται για μία σωστή και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Οριοθέτηση των εννοιών του μίγματος marketing (προσωπική πώληση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημοσιότητα)
  • Τι συνιστά μια "επιτυχημένη" διαφημιστική καμπάνια (δημιουργικό, προϋπολογισμός, μέσα)
  • Πώς προϋπολογίζεται η ετήσια διαφημιστική δαπάνη
    - Παράμετροι προγραμμάτων μέσων
  • Κριτήρια επιλογής ενός διαφημιστικού γραφείου από διαφημιζόμενο
  • Τα στοιχεία της δημιουργικής προσέγγισης.
  • Νομικοί περιορισμοί στην διαφημιστική έκφραση.
  • Έλεγχος της αποτελεσματικότητας μίας διαφημιστικής εκστρατείας
  • Ο σχεδιασμός της τακτικής και ο προγραμματισμός των μέσων.
  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%