fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Διαφήμιση και Marketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις δυνατότητες της διαφήμισης. Η διερεύνηση των προϋποθέσεων που θα πρέπει να εκπληρώνονται για μία σωστή και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Οριοθέτηση των εννοιών του μίγματος marketing (προσωπική πώληση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημοσιότητα)
  • Τι συνιστά μια "επιτυχημένη" διαφημιστική καμπάνια (δημιουργικό, προϋπολογισμός, μέσα)
  • Πώς προϋπολογίζεται η ετήσια διαφημιστική δαπάνη
    - Παράμετροι προγραμμάτων μέσων
  • Κριτήρια επιλογής ενός διαφημιστικού γραφείου από διαφημιζόμενο
  • Τα στοιχεία της δημιουργικής προσέγγισης.
  • Νομικοί περιορισμοί στην διαφημιστική έκφραση.
  • Έλεγχος της αποτελεσματικότητας μίας διαφημιστικής εκστρατείας
  • Ο σχεδιασμός της τακτικής και ο προγραμματισμός των μέσων.
  • Case Studies
  • Test
  • Video

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες