fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Έρευνες Αγοράς

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα διοικητικά στελέχη σε μεθόδους εξεύρεσης της καλύτερης δυνατής λύσης σε σχέση με το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται και τους στόχους που θέτουν.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Γιατί “Έρευνα Αγοράς”;
  • Πρωτογενής Έρευνα Αγοράς
  • Μέθοδοι Επισκόπησης Πρωτογενούς Έρευνας
  • ∆ιαμόρφωση ερωτηματολογίων
  • Στάδια Υλοποίησης της Έρευνας. Στατιστική ανάλυση έρευνας.
  • Εξαγωγή συμπερασμάτων
  • Δευτερογενής Έρευνα Αγοράς
  • Παρουσίαση Αποτελεσμάτων μίας Έρευνας
  • Αξιοποίηση Στοιχείων της Έρευνας είτε σε μελλοντικές συνεργασίες μέσω διαπραγματεύσεων είτε στη δημιουργία νέων προϊόντων / υπηρεσιών μέσω καταγραφής αποτελεσμάτων
  • Case Studies
  • Test
  • Video

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες