fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Έρευνες Αγοράς

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα διοικητικά στελέχη σε μεθόδους εξεύρεσης της καλύτερης δυνατής λύσης σε σχέση με το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται και τους στόχους που θέτουν.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Γιατί “Έρευνα Αγοράς”;
  • Πρωτογενής Έρευνα Αγοράς
  • Μέθοδοι Επισκόπησης Πρωτογενούς Έρευνας
  • ∆ιαμόρφωση ερωτηματολογίων
  • Στάδια Υλοποίησης της Έρευνας. Στατιστική ανάλυση έρευνας.
  • Εξαγωγή συμπερασμάτων
  • Δευτερογενής Έρευνα Αγοράς
  • Παρουσίαση Αποτελεσμάτων μίας Έρευνας
  • Αξιοποίηση Στοιχείων της Έρευνας είτε σε μελλοντικές συνεργασίες μέσω διαπραγματεύσεων είτε στη δημιουργία νέων προϊόντων / υπηρεσιών μέσω καταγραφής αποτελεσμάτων
  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%