fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

TeleMarketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη, ώστε να είναι σε θέση να επισημαίνουν τα σημεία εκείνα που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ένα πρόγραμμα telemarketing, καθώς και να προάγουν μία τηλεφωνική επικοινωνία / ενημέρωση σε τηλεφωνική πώληση

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Εισαγωγή στο Telemarketing
    - Τι μπορεί να κάνει το telemarketing
    - Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις πωλήσεις από το τηλέφωνο
  • Εξεύρεση και εντοπισμός συγκεκριμένων αγορών (Target Marketing)
    - Χρησιμοποίηση αρχείων
    - Ταξινόμηση αναγκών συγκεκριμένων αγορών
  • Η προετοιμασία και η οργάνωση της τηλεφωνικής πώλησης από το τηλέφωνο
    - Τοποθέτηση στόχων
    - Παράγοντες επιτυχίας στο telemarketing και στην τηλεφωνική επικοινωνία
    - Συντελεστές κόστους και πωλήσεων
    - Ο έλεγχος της τηλεφωνικής συνομιλίας
  • Τρόπος κλεισίματος των ραντεβού
  • Case Studies
  • Test
  • Video

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες