fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

TeleMarketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη, ώστε να είναι σε θέση να επισημαίνουν τα σημεία εκείνα που πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για ένα πρόγραμμα telemarketing, καθώς και να προάγουν μία τηλεφωνική επικοινωνία / ενημέρωση σε τηλεφωνική πώληση

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Εισαγωγή στο Telemarketing
    - Τι μπορεί να κάνει το telemarketing
    - Συνηθισμένα λάθη που γίνονται στις πωλήσεις από το τηλέφωνο
  • Εξεύρεση και εντοπισμός συγκεκριμένων αγορών (Target Marketing)
    - Χρησιμοποίηση αρχείων
    - Ταξινόμηση αναγκών συγκεκριμένων αγορών
  • Η προετοιμασία και η οργάνωση της τηλεφωνικής πώλησης από το τηλέφωνο
    - Τοποθέτηση στόχων
    - Παράγοντες επιτυχίας στο telemarketing και στην τηλεφωνική επικοινωνία
    - Συντελεστές κόστους και πωλήσεων
    - Ο έλεγχος της τηλεφωνικής συνομιλίας
  • Τρόπος κλεισίματος των ραντεβού
  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%