fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Marketing Υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εξετάσει τις διαφορές φυσικού προϊόντος και υπηρεσίας, αναλύοντας τα χαρακτηριστικά του marketing υπηρεσιών και τις εφαρμογές του. Επίσης, να παρουσιάσει την έννοια της ολικής ποιότητας υπηρεσίας και τη μεθοδολογία εισαγωγής τους στην επιχείρηση.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Ο ρόλος του Marketing Υπηρεσιών στην ελληνική οικονομία
  • Μίγμα Marketing Υπηρεσιών - 7 Ρ
  • Ιδιαιτερότητες του Marketing Υπηρεσιών
  • Service product
  • Τιμή και διανομή
  • Άνθρωποι και διαδικασίες στο Marketing Υπηρεσιών
  • Ανάλυση αγοράς και έρευνα αγοράς στο Marketing Υπηρεσιών
  • Προώθηση και προσφερόμενες υπηρεσίες
  • Οργάνωση και προγραμματισμός Marketing Υπηρεσιών.
  • Case Studies
  • Test
  • Video

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες