fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Marketing-Τάσεις-Συνθήκες Αγοράς

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Marketing με πρακτικές και άμεσες εφαρμογές

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Εισαγωγή στο Marketing
  • Στελέχωση και Οργάνωση Τμήματος Marketing
  • Τάσεις στο σύγχρονο Marketing.
  • Έρευνα Αγοράς.
  • Τμηματοποίηση αγοράς
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Αξιολόγηση του μίγματος Marketing
  • Προϊόν, Τιμή. Προώθηση, Κανάλια διανομών. (Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing )
  • Marketing Plan. – Περιεχόμενα. Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing (Στόχοι, στρατηγική, πολιτική)
  • Πρόγραμμα Marketing. Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing.
  • Ιδιαιτερότητες marketing Υπηρεσιών.
  • Video
  • Case Studies
  • Test

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%