fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Marketing-Τάσεις-Συνθήκες Αγοράς

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Marketing με πρακτικές και άμεσες εφαρμογές

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Εισαγωγή στο Marketing
  • Στελέχωση και Οργάνωση Τμήματος Marketing
  • Τάσεις στο σύγχρονο Marketing.
  • Έρευνα Αγοράς.
  • Τμηματοποίηση αγοράς
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Αξιολόγηση του μίγματος Marketing
  • Προϊόν, Τιμή. Προώθηση, Κανάλια διανομών. (Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing )
  • Marketing Plan. – Περιεχόμενα. Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing (Στόχοι, στρατηγική, πολιτική)
  • Πρόγραμμα Marketing. Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing.
  • Ιδιαιτερότητες marketing Υπηρεσιών.
  • Video
  • Case Studies
  • Test

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες