fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσει την έννοια της ολικής ποιότητας υπηρεσίας και τη μεθοδολογία εισαγωγής της στην επιχείρηση όπως και να επισημάνει τα στοιχεία που συντελούν στην αποτελεσματική και ποιοτική παροχή υπηρεσιών.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Τι σημαίνει "Παροχή υπηρεσίας"
  • Ρόλος και αξία του Marketing υπηρεσιών στον τριτογενή τομέα
  • Στοιχεία του μίγματος Marketing υπηρεσιών
  • Ο ανθρώπινος παράγοντας και η σπουδαιότητα του στην παροχή υπηρεσιών
  • Ποιότητα Υπηρεσίας και πώς αυτή επιτυγχάνεται
  • Κάλυψη αναγκών και επικοινωνία με τον πελάτη
  • Γλώσσα του σώματος - Μη λεκτική επικοινωνία
  • Η ομαδικότητα, συντελεστής υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Τεχνικές βελτίωσης Ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Video
  • Case Studies
  • Test
  • Role Play

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%