fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Βελτίωση Ποιότητας Παρεχομένων Υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 - 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσει την έννοια της ολικής ποιότητας υπηρεσίας και τη μεθοδολογία εισαγωγής της στην επιχείρηση, όπως και να επισημάνει τα στοιχεία που συντελούν στην αποτελεσματική και ποιοτική παροχή υπηρεσιών.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Τι σημαίνει "Παροχή υπηρεσίας”
  • Ρόλος και αξία του Marketing υπηρεσιών στον τριτογενή τομέα
  • Στοιχεία του μίγματος Marketing υπηρεσιών
  • Ο ανθρώπινος παράγοντας και η σπουδαιότητα του στην παροχή υπηρεσιών
  • Ποιότητα Υπηρεσίας. Πώς αυτή επιτυγχάνεται
  • Κάλυψη αναγκών και επικοινωνία με τον πελάτη
  • Μη λεκτική επικοινωνία
  • Η ομαδικότητα, συντελεστής υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Case studies

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες