fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Ανάλυση Συμπεριφοράς Πελατών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς κατά τη συναναστροφή τους με άλλους, και κατ’ επέκταση το στυλ συμπεριφοράς των πελατών τους.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Να δημιουργήσουν το περιβάλλον εκείνο που θα τους οδηγήσει σε βελτίωση & ανάπτυξη της συνεργασίας με τους πελάτες μέσω της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας, καλών προσωπικών σχέσεων και καλύτερης απόδοσης στην εργασία & διευκόλυνσης εντοπισμού των αναγκών & των κινήτρων των πελατών τους.
  • Να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς
  • Να μπορούν να ανακαλύπτουν τον τύπο συμπεριφοράς των πελατών τους
  • Να ανακαλύπτουν τον τρόπο αγοραστικής συμπεριφοράς
  • Να αναγνωρίσουν και να πιστοποιήσουν την ανάγκη του υποψήφιου αγοραστή
  • Να προσαρμόσουν την προσέγγιση τους ανά πελάτη
  • Να διεγείρουν την επιθυμία και την θέληση για αγορά των πελατών
  • Να μεταφράσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένα οφέλη προσαρμοσμένα για τον κάθε πελάτη
  • Να αναγνωρίσουν / αποκαλύψουν, με σκοπό να χειριστούν και να ξεπεράσουν πιθανές αντιρρήσεις πελατών
  • Video
  • Case Studies
  • Test
  • Role Play

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%