fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Category Management

∆ΙΑΡΚΕΙΑ: 8 – 12 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να κατανοήσουν ότι μία επιχείρηση πρέπει να έχει εξασφαλίσει ορισμένες βασικές προϋποθέσεις - εργαλεία εφαρμογής του category management, ώστε να διαθέτει κάποια γερά θεμέλια πάνω στα οποία θα είναι δυνατή η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαχείρισης.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Τι εννοούμε με τον όρο Category Management
  • Στρατηγική και γενικός σχεδιασμός προσανατολισμού της επιχείρησης.
  • Συγκεκριμενοποίηση των στρατηγικών στόχων της εμπορικής πολιτικής.
  • Εξειδικευμένη εμπορική πολιτική: Στόχευση & μορφή συνεργασίας πελατών, τιμών, εμπορικής προσέγγισης, κλπ.
  • Σαφή οργανογράμματα ροής και διαδικασιών.
  • Σαφές διοικητικό οργανόγραμμα: διοικητική ιεραρχία, αρμοδιότητες και ευθύνες διαχείρισης, οριοθέτηση.
  • Γνώση του αντικειμένου και της αγοράς της κάθε κατηγορίας: παιδεία, εκπαίδευση, παρακολούθηση των εξελίξεων.
  • Παρακολούθηση της δυναμικής της αγοράς και στρατηγικές marketing.
  • ∆ιοικητική και ουσιαστική οργάνωση μηχανισμών προγραμματισμού και απολογιστικού ελέγχου της διαχείρισης σε όλα τα επίπεδα.
  • Ουσιαστική μηχανογραφική υποδομή ελαστικής και άμεσης πληροφόρησης: σταθερό πληροφοριακό περιβάλλον και μεταβλητό (customized – open system)
  • Case Studies
  • Test

0
Συνολικές ώρες εκπαίδευσης

Εκπαιδευτικές ώρες

2020:

2019:

2018:

2017:

2016:

2015:

2014:

2013:

2012:

2011:

2010:

2009:

2008:

2007:

2006:

2005:

2004:

2003:

0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες
0 ώρες