Category Management
∆ΙΑΡΚΕΙΑ 8 – 12 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ Να βοηθήσει τα στελέχη να κατανοήσουν ότι μία επιχείρηση πρέπει να έχει εξασφαλίσει ορισμένες βασικές προϋποθέσεις - εργαλεία εφαρμογής του category management, ώστε να διαθέτει κάποια γερά θεμέλια πάνω στα οποία θα είναι δυνατή η οικοδόμηση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής διαχείρισης. ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Τι εννοούμε με τον όρο Category Management
- Στρατηγική και γενικός σχεδιασμός προσανατολισμού της επιχείρησης.
- Συγκεκριμενοποίηση των στρατηγικών στόχων της εμπορικής πολιτικής.
- Εξειδικευμένη εμπορική πολιτική: συλλογής, τιμών, εμπορικής φυσιογνωμίας κλπ.
- Σαφή οργανογράμματα: ροής και διαδικασιών.
- Σαφές διοικητικό οργανόγραμμα: διοικητική ιεραρχία, αρμοδιότητες και ευθύνες διαχείρισης, οριοθέτηση.
- Γνώση του αντικειμένου και της αγοράς της κάθε κατηγορίας: παιδεία, εκπαίδευση, παρακολούθηση των εξελίξεων.
- Παρακολούθηση της δυναμικής της αγοράς – δυναμικό marketing.
- ∆ιοικητική και ουσιαστική οργάνωση μηχανισμών προγραμματισμού και απολογιστικού ελέγχου της διαχείρισης σε όλα τα επίπεδα.
- Ουσιαστική μηχανογραφική υποδομή ελαστικής και άμεσης πληροφόρησης: σταθερό πληροφοριακό περιβάλλον και μεταβλητό (customized – open system)