fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Business Plan

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Πώς θα διαμορφωθεί μια σταθερή εικόνα για το πού πρέπει να βαδίσει η επιχείρηση. Πως θα καταγραφεί ένα πλάνο δράσης βάση καθορισμού στόχων και στρατηγικών, με χρήση συγκεκριμένων μεθόδων και εργαλείων για την ανάπτυξη της επιχείρησης.

 

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Α. Η ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΦΑΣΗ
Ανάλυση του ανταγωνισμού ως προς:

  • Τιμολογιακή Πολιτική
  • Αποδοτικότητα / Research & Development
  • Ποιότητα Προϊόντων
  • Service
  • ∆ίκτυο διανομών
  • Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά
  • Πώς εντοπίζονται συγκεκριμένα κενά και ανεπάρκειες στον ανταγωνισμό
  • Συγκριτικά στοιχεία κερδοφορίας
  • Ανθρώπινο δυναμικό
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Πηγές και τρόποι άντλησης Πληροφοριών

Β. Η ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ - ΜΕΘΟ∆ΟΛΟΓΙΑ SWOT ANALYSIS

- H διαμόρφωση του Οράματος
- Πώς επιτυγχάνεται η εμπλοκή του Προσωπικού
- Η διαμόρφωση της Εταιρικής Αποστολής
- Αδύνατα Στοιχεία του Οργανισμού στους Τομείς

  • Παραγωγής
  • Marketing
  • Δικτύων Διανομών
  • Πληροφορική / Νέες Τεχνολογίες
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Research & Development

Γ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΦΑΣΗ

- ∆υνατά Σημεία του Οργανισμού σε όλους τους παραπάνω τομείς
- Ευκαιρίες του Εξωτερικού Περιβάλλοντος - ∆υσμενείς Συγκυρίες

Δ. Η ∆ΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΤΟΧΩΝ ΚΑΙ Η ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ BUSINESS PLAN
- ∆ιαμόρφωση των Στόχων του Οργανισμού με βάση το υλικό των προηγουμένων φάσεων
- Πώς εντάσσονται οι στόχοι Ποιότητας - Αποδοτικότητας υπό μορφή δεικτών στο Business Plan με τρόπο ιεραρχικό (Γενικός δείκτης, ανάλυση σε επί μέρους δείκτες στα κατώτερα επίπεδα)
- Μεθοδολογία Ιεράρχησης των Στόχων

Ε. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΣΧΕ∆ΙΩΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ - ∆ΙΑ∆ΙΚΑΣΙΕΣ
- ∆ιαμόρφωση Πλάνων υλοποίησης και εφαρμογή Μεθόδων Project Management (Gantt, Critical Path Methods, κοστολόγηση και ανασκόπηση, αναφορές προόδου της Στρατηγικής σε όλα τα επίπεδα)

- Πώς αποτιμάται η αποδοτικότητα μιας επένδυσης
- Η αποδοτική επικοινωνία
- To budgeting του Business Planning
- H σύνδεση του Business Plan με τον ετήσιο Προϋπολογισμό - Budget
- Οι αναθέσεις των παραπάνω φάσεων σε κατάλληλα άτομα - ομάδες
- Η υποκίνηση των ανθρώπων στα πλαίσια του Στρατηγικού Σχεδιασμού
- Η ανάλυση των κινδύνων (RISK ANALYSIS)
- Η ∆οκιμή αξιολόγησης της Στρατηγικής
- Η έμφαση στις νέες Τεχνολογίες και στη ∆ιαχείριση Πληροφορίας και Γνώσης
- Εργαλεία Υποστήριξης και Λογισμικό. Πίνακες ∆ιάγνωσης και Αξιολόγησης
- Οι συνήθεις παγίδες σε ένα Business Plan
- Ολοκληρωμένο ∆είγμα ενός άρτιου Business Plan
- Η ανασκόπηση Στόχων του Business Plan

  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εκπαιδευτικές Ώρες

2019:

620 ώρες51%

2018:

740 ώρες55%

2017:

944 ώρες60%

2016:

1210 ώρες71%

2015:

1259 ώρες74%

2014:

1467 ώρες86%

2013:

1359 ώρες80%

2012:

1412 ώρες83%

2011:

939 ώρες55%

2010:

967 ώρες57%

2009:

1400 ώρες82%

2008:

1667 ώρες98%

2007:

1250 ώρες73%

2006:

1300 ώρες76%

2005:

1666 ώρες98%

2004:

1637 ώρες96%

2003:

840 ώρες50%