Διαχείριση Πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να διευκολύνει τα στελέχη στον εντοπισμό Δείτε περισσότερα »
Ανάλυση και Αξιοποίηση Πωλήσεων με βάση το Αγοραστικό Στυλ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 – 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη Δείτε περισσότερα »
Workshops Οργάνωσης Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 36 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες Δείτε περισσότερα »
Workshops Ανταγωνιστικής Διαπραγμάτευσης ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 – 16 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες Δείτε περισσότερα »
Key Account Manager ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσουμε τη φιλοσοφία, βασικές αρχές Δείτε περισσότερα »
Διαπραγμάτευση (Key Account) ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να αυξήσει τη διαπραγματευτική ικανότητα με Δείτε περισσότερα »
Ανάλυση Συμπεριφοράς Πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να ανακαλύψουν Δείτε περισσότερα »