Χειρισμός Αντιρρήσεων και Παραπόνων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 20 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να διευκολύνει τα στελέχη Δείτε περισσότερα »
Τεχνικές Παρουσιάσεων Οπτικοακουστικών (Ο.Α.) Μέσων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 – 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν Δείτε περισσότερα »
Τεχνικές Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βελτιωθούν οι ικανότητες των πωλητών, Δείτε περισσότερα »
Τεχνικές Παρουσιάσης Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να αυξήσει την αποτελεσματικότητα του στελέχους Δείτε περισσότερα »
Τεχνικές Διαπραγμάτευσης ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γίνει συνείδηση πως το μεγαλύτερο Δείτε περισσότερα »
Στατιστικά Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τις τεχνικές Δείτε περισσότερα »
Πωλήσεις με βάση το Κοινωνικό Style ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10 – 14 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Α. Να βοηθήσει τα Δείτε περισσότερα »
Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να επιτύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση του Δείτε περισσότερα »
Νομικά Θέματα Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γνωρίζουν τα στελέχη πωλήσεων βασικά Δείτε περισσότερα »
Εξυπηρέτηση Πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει τη σημασία της εξυπηρέτησης Δείτε περισσότερα »