Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και Δημόσιες Σχέσεις ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να αποκτήσουν Δείτε περισσότερα »
Εκθεσιακό Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να κατανοήσουν τα στελέχη μίας επιχείρησης Δείτε περισσότερα »
Διαχείριση Εταιρικής Εικόνας ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να δημιουργήσουν Δείτε περισσότερα »
Διαφήμιση και Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις Δείτε περισσότερα »
Δημόσιες Σχέσεις ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εντρυφήσουν στην έννοια των ∆ημοσίων Δείτε περισσότερα »
Βιομηχανικό Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει όσους ασχολούνται με βιομηχανικά Δείτε περισσότερα »
Βασικές Αρχές Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει τους συμμετέχοντες στις βασικές Δείτε περισσότερα »
Marketing Υπηρεσιών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξετάσει τις διαφορές φυσικού προϊόντος Δείτε περισσότερα »
Marketing Plan ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Η παροχή συμβουλών και πρακτικών οδηγιών Δείτε περισσότερα »