Marketing – Πωλήσεις ξενοδοχειακών υπηρεσιών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει το ρόλο των εργαζομένων στην παροχή Δείτε περισσότερα »
Λειτουργία τμήματος υποδοχής Διάρκεια: 10 ώρες Σκοπός: Αποδοτική Λειτουργία Τμήματος Υποδοχής ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δείτε περισσότερα »
Λειτουργία τμήματος κρατήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Αποδοτική Λειτουργία Τμήματος Κρατήσεων ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δείτε περισσότερα »
Εξυπηρέτηση πελατών – Παροχή υπηρεσιών ποιότητας ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει το ρόλο των εργαζομένων Δείτε περισσότερα »
Αρχές λειτουργίας επισιτιστικών τμημάτων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Αποδοτική Λειτουργία Διαφορετικών Τύπων Εστιατορίων, σύμφωνα Δείτε περισσότερα »
Αρχές λειτουργίας housekeeping ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Αποδοτική Λειτουργία του τμήματος Οροφοκομίας Ξενοδοχειακής Δείτε περισσότερα »