Ποιότητα Παρεχόμενων Υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσει την έννοια της ολικής ποιότητας υπηρεσίας και τη μεθοδολογία εισαγωγής της στην επιχείρηση όπως και να επισημάνει τα στοιχεία που συντελούν στην αποτελεσματική και ποιοτική παροχή υπηρεσιών.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Τι σημαίνει “Παροχή υπηρεσίας”
  • Ρόλος και αξία του Marketing υπηρεσιών στον τριτογενή τομέα
  • Στοιχεία του μίγματος Marketing υπηρεσιών
  • Ο ανθρώπινος παράγοντας και η σπουδαιότητα του στην παροχή υπηρεσιών
  • Ποιότητα Υπηρεσίας και πώς αυτή επιτυγχάνεται
  • Κάλυψη αναγκών και επικοινωνία με τον πελάτη
  • Γλώσσα του σώματος – Μη λεκτική επικοινωνία
  • Η ομαδικότητα, συντελεστής υψηλής ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Τεχνικές βελτίωσης Ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών
  • Video
  • Case Studies
  • Test
  • Role Play

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 8 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: