Key Account Manager ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να παρουσιάσουμε τη φιλοσοφία, βασικές αρχές Δείτε περισσότερα »
Τμηματοποίηση Αγοράς ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Nα διευκολύνει τα στελέχη στη δημιουργία Δείτε περισσότερα »
Οργάνωση και Διοίκηση Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 30 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει σύγχρονες τεχνικές οργάνωσης του Δείτε περισσότερα »
Καταναλωτικό Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει όσους ασχολούνται με καταναλωτικά Δείτε περισσότερα »
Ευρωπαϊκή Νομοθεσία και Δημόσιες Σχέσεις ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να αποκτήσουν Δείτε περισσότερα »
Εκθεσιακό Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να κατανοήσουν τα στελέχη μίας επιχείρησης Δείτε περισσότερα »
Διαχείριση Εταιρικής Εικόνας ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να δημιουργήσουν Δείτε περισσότερα »