Τεχνικές Διαπραγμάτευσης ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γίνει συνείδηση πως το μεγαλύτερο Δείτε περισσότερα »
Στατιστικά Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τις τεχνικές Δείτε περισσότερα »
Πωλήσεις με βάση το Κοινωνικό Style ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 10 – 14 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Α. Να βοηθήσει τα Δείτε περισσότερα »
Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να επιτύχουμε την καλύτερη εξυπηρέτηση του Δείτε περισσότερα »
Νομικά Θέματα Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να γνωρίζουν τα στελέχη πωλήσεων βασικά Δείτε περισσότερα »
Εξυπηρέτηση Πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες. ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει τη σημασία της εξυπηρέτησης Δείτε περισσότερα »
Διαχείριση Πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να διευκολύνει τα στελέχη στον εντοπισμό Δείτε περισσότερα »
Ανάλυση και Αξιοποίηση Πωλήσεων με βάση το Αγοραστικό Στυλ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 – 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη Δείτε περισσότερα »
Workshops Οργάνωσης Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 36 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες Δείτε περισσότερα »
Workshops Ανταγωνιστικής Διαπραγμάτευσης ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 – 16 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες Δείτε περισσότερα »