Τηλεφωνική Επικοινωνία ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη στην επισήμανση Δείτε περισσότερα »
Συναλλακτική Ανάλυση ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να κατανοήσουν Δείτε περισσότερα »
Συναισθηματική Νοημοσύνη ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να χειρίζονται Δείτε περισσότερα »
Μη Λεκτική Επικοινωνία-Γλώσσα Σώματος ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη στην κατανόηση Δείτε περισσότερα »
Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Nα αναπτυχθούν οι άτυπες σχέσεις μεταξύ Δείτε περισσότερα »
Διαχείριση τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη σε θέσεις Δείτε περισσότερα »
Η Δημιουργική Σκέψη στη Λύση των Προβλημάτων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 – 10 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Θέτει τις βάσεις για Δείτε περισσότερα »
Ομαδική Συμπεριφορά και Συνεργασία ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 – 24 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να αναπτυχθεί η ομαδικότητα Δείτε περισσότερα »
Δουλεύοντας Ομαδικά ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εντοπισθούν οι ανάγκες των ατόμων Δείτε περισσότερα »