Marketing-Τάσεις-Συνθήκες Αγοράς

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Marketing με πρακτικές και άμεσες εφαρμογές

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Εισαγωγή στο Marketing
  • Στελέχωση και Οργάνωση Τμήματος Marketing
  • Τάσεις στο σύγχρονο Marketing.
  • Έρευνα Αγοράς.
  • Τμηματοποίηση αγοράς
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή
  • Αξιολόγηση του μίγματος Marketing
  • Προϊόν, Τιμή. Προώθηση, Κανάλια διανομών. (Προωθητικές Ενέργειες – ∆ημόσιες Σχέσεις – ∆ιαφήμιση – Direct Marketing )
  • Marketing Plan. – Περιεχόμενα. Στρατηγικός σχεδιασμός Marketing (Στόχοι, στρατηγική, πολιτική)
  • Πρόγραμμα Marketing. Οργάνωση, διοίκηση και έλεγχος των ενεργειών Marketing.
  • Ιδιαιτερότητες marketing Υπηρεσιών.
  • Video
  • Case Studies
  • Test

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 8 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: