Marketing – Πωλήσεις ξενοδοχειακών υπηρεσιών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να καταδείξει το ρόλο των εργαζομένων στην παροχή υπηρεσίας και στην προώθηση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών (απευθύνεται σε στελέχη ξενοδοχείων)

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Βασικές αρχές marketing ξενοδοχειακών προϊόντων – υπηρεσιών
  • Επίπεδο παροχής υπηρεσίας – εργαλείο Marketing, τοποθέτησης στην αγορά
  • Συμπεριφορά «καταναλωτών» – Ικανοποίηση πελάτη –συστηματική συλλογή στοιχείων (feedback)
  • Διαδικασίες παροχής ποιοτικών υπηρεσιών/ τμήμα αγοράς
  • Ενέργειες ενημέρωσης, πληροφόρησης, προώθησης πωλήσεων – up-selling.
  • Χειρισμός παραπόνων, προβλημάτων
  • Διαδικασίες προγραμματισμού – διαδικασίες ελέγχου
  • Case Studies

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 8 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: