ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Nα διευκολύνει τα στελέχη στη δημιουργία πλάνων marketing, έχοντας προηγουμένως αναλύσει την κατάσταση της αγοράς και την χωρίσει σε τμήματα στόχους, προκειμένου να διευκολύνει τον τρόπο προσέγγισης του εκάστοτε κοινού – στόχος.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Ανάλυση Περιβάλλοντος και Υφιστάμενης Κατάστασης Αγοράς
– Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος
– Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος
– Ανάλυση ανταγωνισμού
– Ανάλυση αναγκών και συμπεριφοράς πελατών
– Πλάνο Ενεργειών για Καθορισμό των τμημάτων που μας ενδιαφέρουν - Τμηματοποίηση Αγοράς – Target your Market!
– Κριτήρια Τμηματοποίησης Καταναλωτικών Αγορών
– Κριτήρια Τμηματοποίησης Βιομηχανικών Αγορών
– Καθορισμός Τμήματος Αγοράς-Στόχου - Case Studies
- Test
- Video