ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες
ΣΚΟΠΟΣ: Nα εξοικειώσει τα στελέχη με τη μεθοδολογία και τα εργαλεία που απαιτούνται για την προετοιμασία και τη διαχείριση της υλοποίησης μίας αποδοτικής Στρατηγικής Marketing.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
- Κατευθύνσεις
– Ανάπτυξη αγοράς με υπάρχοντα προϊόντα / υπηρεσίες
– Ανάπτυξη νέων προϊόντων / υπηρεσιών - Στρατηγικοί Στόχοι Marketing
– Brand Management Προϊόντων
– Κανάλια διανομής
– Customer Service
– Καθορισμός τιμολογιακής πολιτικής
– Προωθητικές ενέργειες προϊόντων/ υπηρεσιών - Πλάνα Υλοποίησης και Έλεγχος Στρατηγικής Marketing
– Προβλέψεις Πωλήσεων-Προϋπολογισμός
– Αναλυτικός Σχεδιασμός Πλάνων Υλοποίησης
– Eφαρμογή Ενεργειών και Παρακολούθηση
– Αποκλίσεις από budget-πλάνα υλοποίησης
– Μέτρηση Αποδοτικότητας
– Έλεγχος Marketing Plan - Case Studies
- Test
- Role Play
- Video