Διαφήμιση και Marketing

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις δυνατότητες της διαφήμισης. Η διερεύνηση των προϋποθέσεων που θα πρέπει να εκπληρώνονται για μία σωστή και ολοκληρωμένη διαφημιστική καμπάνια.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Οριοθέτηση των εννοιών του μίγματος marketing (προσωπική πώληση, διαφήμιση, προώθηση πωλήσεων, δημοσιότητα)
  • Τι συνιστά μια “επιτυχημένη” διαφημιστική καμπάνια (δημιουργικό, προϋπολογισμός, μέσα)
  • Πώς προϋπολογίζεται η ετήσια διαφημιστική δαπάνη
    – Παράμετροι προγραμμάτων μέσων
  • Κριτήρια επιλογής ενός διαφημιστικού γραφείου από διαφημιζόμενο
  • Τα στοιχεία της δημιουργικής προσέγγισης.
  • Νομικοί περιορισμοί στην διαφημιστική έκφραση.
  • Έλεγχος της αποτελεσματικότητας μίας διαφημιστικής εκστρατείας
  • Ο σχεδιασμός της τακτικής και ο προγραμματισμός των μέσων.
  • Case Studies
  • Test
  • Video

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 8 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: