Ανάλυση Συμπεριφοράς Πελατών

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να βοηθήσει τα στελέχη να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς κατά τη συναναστροφή τους με άλλους, και κατ’ επέκταση το στυλ συμπεριφοράς των πελατών τους.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

  • Να δημιουργήσουν το περιβάλλον εκείνο που θα τους οδηγήσει σε βελτίωση & ανάπτυξη της συνεργασίας με τους πελάτες μέσω της αποτελεσματικότερης επικοινωνίας, καλών προσωπικών σχέσεων και καλύτερης απόδοσης στην εργασία & διευκόλυνσης εντοπισμού των αναγκών & των κινήτρων των πελατών τους.
  • Να ανακαλύψουν το ατομικό τους στυλ συμπεριφοράς
  • Να μπορούν να ανακαλύπτουν τον τύπο συμπεριφοράς των πελατών τους
  • Να ανακαλύπτουν τον τρόπο αγοραστικής συμπεριφοράς
  • Να αναγνωρίσουν και να πιστοποιήσουν την ανάγκη του υποψήφιου αγοραστή
  • Να προσαρμόσουν την προσέγγιση τους ανά πελάτη
  • Να διεγείρουν την επιθυμία και την θέληση για αγορά των πελατών
  • Να μεταφράσουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά σε συγκεκριμένα οφέλη προσαρμοσμένα για τον κάθε πελάτη
  • Να αναγνωρίσουν / αποκαλύψουν, με σκοπό να χειριστούν και να ξεπεράσουν πιθανές αντιρρήσεις πελατών
  • Video
  • Case Studies
  • Test
  • Role Play

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 12 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: