Workshops Οργάνωσης Πωλήσεων

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 16 – 36 ώρες

ΣΚΟΠΟΣ: Να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με την έννοια της οργάνωσης των πωλήσεων και να κατανοήσουν τη πρακτική εφαρμογή της, μέσα από μελέτες περιπτώσεων του σύγχρονου επιχειρησιακού περιβάλλοντος.

ΣΥΝΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:

  • Με την έναρξη του WORK SHOP θα γίνει μικρή θεωρητική παρουσίαση της «Οργάνωσης Πωλήσεων» στις σύγχρονες συνθήκες αγοράς.
  • Θα αναλυθούν οι μορφές και οι τρόποι Οργάνωσης Πωλήσεων, η τμηματοποίηση των πωλήσεων, η κατηγοριοποίηση των προϊόντων και τα κριτήρια με τα οποία γίνεται.
  • Στη συνέχεια οι συμμετέχοντες στο Workshop θα εφοδιασθούν με cases που θα περιέχουν δεδομένα προς επεξεργασία.
  • Ο κάθε συμμετέχων θα προετοιμάσει παρουσίαση με την κατεύθυνση, παρακολούθηση, κριτική και αξιολόγηση πεπειραμένων εισηγητών με αντίστοιχη επαγγελματική εμπειρία.
  • Ακολουθεί παρακολούθηση ως προς την αξιοποίηση και επεξεργασία των πληροφοριών. Στο τέλος θα γίνει κριτική αξιολόγηση των παρουσιάσεων.
  • Case Studies – συζήτηση.
  • Role Play.
  • Εκπαιδευτικά Video.

Εξερευνήστε τα προγράμματα
Εταιρικής Εκπαίδευσης

Πληροφορίες Προγράμματος

Προτεινόμενη Διάρκεια: 16 - 36 ώρες

Κατηγορία:

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: