Ενεργό το “Πρόγραμμα Κατάρτισης Εργαζομένων ΛΑΕΚ 0,45% Έτους 2009”
Μετά τη δημοσίευση της απόφασης για την υλοποίηση του “Προγράμματος Κατάρτισης εργαζομένων ΛΑΕΚ 0,45% έτους 2009” στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης ΦΕΚ 2667/τ.Β/31-12-2008, αρχίζει η υλοποίηση του εν λόγω προγράμματος.
Στο πρόγραμμα μπορούν να λάβουν μέρος ιδιωτικές και δημόσιες επιχειρήσεις, Ν.Π.Δ.Δ., Ν.Π.Ι.Δ. και Ο.Τ.Α. που επιθυμούν να καταρτίσουν το προσωπικό τους.
Το προσωπικό το οποίο έχουν δικαίωμα να καταρτίσουν πρέπει να είναι ασφαλισμένο στο ΙΚΑ και να υπάγεται έστω και σε ένα κλάδο ασφάλισης του ΟΑΕΔ.
Απαραίτητες Προϋποθέσεις Ένταξης
A. Η καταβολή στο ΙΚΑ της εργοδοτικής εισφοράς 0,45% από την επιχείρηση για τους εργαζόμενους της, για το έτος 2009.
B. Η μη χρηματοδότηση από άλλο φορέα, εκτός αν αποφασίσει διαφορετικά η Επιτροπή Διαχείρισης του Λ.Α.Ε.Κ.
Συνολικό Δικαιούμενο Ποσό Προγραμμάτων Κατάρτισης Το ποσό που ανταποδοτικά δικαιούται να λάβει κάθε επιχείρηση για προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης διαμορφώνεται ως εξής:
Το 100% της εργοδοτικής εισφοράς (0,45%) που κατέβαλε. η επιχείρηση ολόκληρο το έτος 2009, εφόσον οι δαπάνες κατάρτισης είναι μεγαλύτερες ή ίσες με το ποσό αυτό.
Το 100% των δαπανών κατάρτισης εφόσον η επιχείρηση κατέβαλε δαπάνες για κατάρτιση μικρότερες της εργοδοτικής εισφοράς (0,45%) το έτος 2009.
Σημείωση: Επιχειρήσεις που δεν υλοποίησαν προγράμματα κατάρτισης ή δεν εξάντλησαν την εργοδοτική εισφορά (0,45%) το έτος 2008, μπορούν να μεταφέρουν και να χρησιμοποιήσουν το ανάλογο ποσό στο έτος 2009.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερωθούν σχετικά στη δικτυακή πύλη του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού, στη διεύθυνση http://www.oaed.gr
Πηγή: Οργανισμός Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού www.oaed.gr
Ειδικό Πρόγραμμα επιχορήγησης ιδιωτικών επιχειρήσεων για την Απασχόληση Άνεργων Νέων
Το πρόγραμμα αφορά στην επιχορήγηση ιδιωτικών επιχειρήσεων για την απασχόληση 10.000 ανέργων νέων αποφοίτων τουλάχιστον γυμνασίου, σε επιχειρήσεις του Ιδιωτικού Τομέα που απασχολούν έως 50 άτομα προσωπικό.
Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση της απασχόλησης των νέων και η υποστήριξη των νεοεισερχομένων στην αγορά εργασίας.
Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για συμμετοχή στο πρόγραμμα θα αρχίσει την 20-1-2009 σύμφωνα με την με αριθμ.B101181/16-1-2009 απόφαση του Διοικητή του Οργανισμού.
Από τις ως άνω θέσεις προτεραιότητα στην κάλυψη των θέσεων, και τουλάχιστον το 60% αυτών θα καλυφθεί από γυναίκες.
Οι ενδιαφερόμενες προς ένταξη επιχειρήσεις, μπορούν να ενημερωθούν σχετικά στη δικτυακή πύλη του ΟΑΕΔ, στη διεύθυνση http://www.oaed.gr/Pages/SN_464.pg
Πηγή: Οργανισμός Απασχολήσεως Εργατικού Δυναμικού www.oaed.gr
e-HRM Services: Νέα ηλεκτρονική υπηρεσία Επιλογής και Αξιολόγησης Προσωπικού
Επιχειρήσεις και υποψήφιοι επωφεληθείτε των πλεονεκτημάτων που προσφέρει η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία της Alpha Plan, επισκεπτόμενοι το ακόλουθο portal: http://hrm.aplan.gr
Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα!
Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνήσουν με το Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων, e-mail: [email protected] , τηλ.: 2310 56.67.67, fax: 2310 56.78.90
HR plus points: Μέρος 4ο: Η εξέλιξη της Συνέντευξης
Τι σας περιμένει σε μια συνέντευξη; Ποιες ερωτήσεις θα σας θέσουν και πως πρέπει να απαντήσετε; Σίγουρα όλοι οι υπεύθυνοι προσωπικών έχουν αναπτύξει το δικό τους στιλ συνεντεύξεων και όλες οι συζητήσεις δεν είναι το ίδιο. Σε γενικές γραμμές όμως μπορεί να παρατηρηθεί η ακόλουθη δομή:
1. Χαιρετισμός και έναρξη συζήτησης
- Είναι η φάση “warming-up”, φάση γνωριμίας για να σπάσει ο πάγος, να σας φύγει η νευρικότητα και να χαλαρώσετε. Στη συνέχεια ο συνομιλητής σας θα σας περιγράψει την εξέλιξη της συνέντευξης, τη διάρκειά της καθώς και τη δομή του περιεχομένου της.
2. Αυτοπαρουσίαση του υποψηφίου / Κίνητρα για υποβολή υποψηφιότητας
- Πρόκειται για τη φάση που παρουσιάζετε τον εαυτό σας. Αναφέρετε συνοπτικά το βιογραφικό σας, επικεντρωθείτε στα κύρια σημεία και τις ιδιαίτερες ικανότητες σας. Ελλοχεύει ο κίνδυνος να χάσετε το μέτρο. Απαιτείται μια στοιχειώδη ισορροπία (ούτε πολλά – ούτε λίγα). Παρατηρήστε προσεκτικά τον απέναντί σας (έκφρασή προσώπου, στάση σώματος). Καλό είναι να μην ξεπεράσετε τα 2-3 λεπτά. Επίσης μην μιλάτε πολύ γρήγορα (δείγμα ανασφάλειας) ή πολύ αργά και αποφεύγετε να «σας τα βγάζουν με το τσιγκέλι». Πρέπει να είστε σε θέση να μιλάτε ξεκάθαρα και να μεταφέρετε στον άλλον την πορεία και τα επιτεύγματά σας.
3. Ερωτήσεις του συνεντευξιαστή (interviewer) για
- Επαγγελματική πορεία
- Προσωπικά στοιχεία
- Επαγγελματική καταλληλότητα
- Κίνητρα
- Επιθυμητές αποδοχές
Εννοείται βέβαια ότι ο υπεύθυνος προσωπικού έχει μελετήσει διεξοδικά το βιογραφικό σας, αλλά τώρα θέλει να μάθει περισσότερα για εσάς, την προσωπικότητά σας, να λύσει απορίες που έχει καθώς και να διερευνήσει τις αντιλήψεις σας και τα βαθύτερα αίτια για την αίτησή σας.
Εφόσον λοιπόν προετοιμαστήκατε προσεκτικά, θα σας είναι εύκολο να παρουσιάσετε παραδείγματα για επιτυχίες και επαγγελματικές εμπειρίες. Εάν υπήρξατε ειλικρινείς στην αίτησή σας και δεν ωραιοποιήσατε το βιογραφικό σας δεν θα αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα σ’ αυτό το κομμάτι της συζήτησης.
4. Περιγραφή της θέσης
- Η δυσκολότερη φάση της συνέντευξης για τους περισσότερους υποψηφίους έχει ολοκληρωθεί. Τώρα θα μάθετε περισσότερα για την επιχείρηση καθώς και για τις απαιτήσεις και αρμοδιότητες της θέσης.
5. Ερωτήσεις του υποψηφίου
- Τώρα είναι πάλι η σειρά σας. Έχετε τη δυνατότητα να θέσετε τις, ήδη από εσάς προετοιμασμένες και μελετημένες, ερωτήσεις έτσι ώστε να ολοκληρώσετε και την εικόνα σας. Διότι το ζητούμενο δεν είναι μόνο εάν εσείς είστε ο κατάλληλος για αυτή τη θέση, αλλά και αν οι απαιτήσεις και αρμοδιότητες της θέσης ανταποκρίνονται στις δικές σας προσδοκίες. Καλό είναι να αφήσετε θέματα όπως μισθός, διαλείμματα και ωράρια εργασίας για το τέλος της συζήτησης. Μην ξεχνάτε ότι και με έξυπνες ερωτήσεις μπορείτε να κάνετε καλή εντύπωση. Γι’ αυτό εκμεταλλευτείτε αυτή την ευκαιρία:
-
-
- Το τμήμα πως είναι οργανωμένο;
- Με ποιον θα συνεργάζομαι;
- Τομείς αρμοδιότητας και προσόντα
- Εργασιακές διαδικασίες μέσα στην οργάνωση
- Επιχειρησιακή στρατηγική
- Προοπτικές εξέλιξης
- Θέση στο οργανόγραμμα
-
6. Ημερομηνία έναρξης
- Κατά κανόνα απορρίπτονται υποψήφιοι, οι οποίοι είναι παντού και πάντα διαθέσιμη, και κυρίως όταν εργάζονται ακόμα. Σε περίπτωση που είστε άνεργος/η σκεφτείτε το λίγες μέρες. Εάν εργάζεστε, καλό είναι να ελέγξετε τους όρους της σύμβασής σας. Σε καμία περίπτωση αλλάζετε μέσα σε 14 μέρες. Δημιουργείτε την εντύπωση ότι θα «κρεμάσετε» τον τωρινό σας εργοδότη.
7. Επιθυμητές αποδοχές
- Το θέμα των αποδοχών είναι δυσάρεστο για τους περισσότερους υποψηφίους. Πολλοί δυσκολεύονται να διατυπώσουν τις προσδοκίες τους. Εδώ απαιτείται καλή προετοιμασία και αυτοπεποίθηση.
- Αποφύγετε την κόντρα «Εσείς πόσα δίνετε;». Θεωρείται δεδομένο ότι έχετε ενημερωθεί για τις αποδοχές στον αντίστοιχο κλάδο της αγοράς και είστε σε θέση να εκτιμήσετε ρεαλιστικά τις γνώσεις και ικανότητές σας.
- Όταν αναφέρετε το επιθυμητό ποσό, διατηρήσετε σταθερότητα και σιγουριά στη φωνή σας. Μην αμφιβάλλετε και δείξετε σημάδια ανασφάλειας, εφόσον είστε πεπεισμένος για τις ικανότητές σας και γνωρίζετε τι αξίζετε. Εάν σας ζητηθεί, αιτιολογήστε τις προσδοκίες σας.
8. Κλείσιμο συζήτησης και αποχαιρετισμός
- Συνήθως αναφέρονται τα επόμενα βήματα, όπως πχ πότε θα επικοινωνήσει η επιχείρηση μαζί σας, εάν θα υπάρξει και δεύτερη συνάντηση, κτλπ. Θυμηθείτε ότι και η τελευταία εντύπωση έχει μεγάλη σημασία. Δείξετε ενδιαφέρον μέχρι τέλους και συνεχίστε να απαντάτε ευγενικά στις ερωτήσεις. Αποχαιρετήστε τον συνομιλητή σας ευγενικά και μην ξεχνάτε τη χειραψία.
Πηγή: Ascendant Management Strategies www.asc-inter.com
Θέσεις Εργασίας
Βοηθός Λογιστή έδρα Μαρούσι Αττικής
Η Alpha Plan Consultants μέσω της πολυετούς πείρας που διαθέτει στον τομέα παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών, αναζητεί για λογαριασμό μεγάλου οργανισμού στον τομέα των Υπηρεσιών, ένα δυναμικό στέλεχος για τη θέση:
Βοηθός Λογιστή
- 2ετή Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
- Απόφοιτος,-η σχολής Οικονομικής κατεύθυνσης
- Οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
- Καλή γνώση του ΕΓΛΣ, ΚΒΣ και σχετικής Νομοθεσίας
- Άνεση στη χρήση Η/Υ, Μηχανογραφημένων Λογιστικών Πακέτων, Γνώση ERP θα εκτιμηθεί
- Γνώση Αγγλικής γλώσσας
Προσφέρονται:
- Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
- Προοπτικές Εξέλιξης
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε το Βιογραφικό σας Σημείωμα με κωδικό H_ACC_09 στο Τμήμα Ανθρωπίνων Πόρων μέσω e-mail:[email protected] ή fax: 2310.56.78.90 ή τηλ: 2310.56.67.67