ΙSO 9001:2008: ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

ΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:
Ποιότητα είναι:

  • Η αντίληψη των αναγκών του πελάτη.
  • Ο έλεγχος της εμπορικής – παραγωγικής διαδικασίας.
  • Η παρακολούθηση σημαντικών παραμέτρων.
  • Η διαρκής βελτίωση των προσφερόμενων προϊόντων – υπηρεσιών

To ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001 : 2008 είναι το πρότυπο πάνω στο οποίο στηρίζεται η ανάπτυξη και εφαρμογή ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας. Καθορίζει το γενικό πλαίσιο που απαιτείται από την επιχείρηση για να παρέχει ένα αποδεκτό προϊόν ή υπηρεσία.

Το σύστημα διαχείρισης ποιότητας κατά ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 9001 : 2008 μπορεί να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε επιχείρηση και να αποτελέσει μέρος της δράσης της για ανάπτυξη.

ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΟΦΕΛΗ :

  • Αξιολόγηση και έλεγχος της ποιότητας των προϊόντων – υπηρεσιών.
  • Διαρκής βελτίωση και σταθερή ποιότητα προϊόντων – υπηρεσιών.
  • Εκσυγχρονισμός και καλύτερη οργάνωση των δραστηριοτήτων της επιχείρησης.
  • Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην αγορά, συμμετοχή σε νέες αγορές και διαγωνισμούς
  • Εδραίωση της εμπιστοσύνης των πελατών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ:

  • Αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης – Καθορισμός οργανογράμματος – Δημιουργία Ομάδας ISO 9001:2008
  • Συλλογή δεδομένων Προϊόντος – Υπηρεσίας
  • Καθιέρωση διαδικασιών τεκμηρίωσης και επαλήθευσης του συστήματος
  • Σύνταξη περιγραφών θέσεων εργασίας, οδηγιών εργασίας, εντύπων, προδιαγραφών, εγχειριδίου ποιότητας
  • Τεκμηρίωση πολιτικής ποιότητας και καταγραφή αντικειμενικών στόχων
  • Εσωτερικές επιθεωρήσεις ποιότητας
  • Πιστοποίηση συστήματος κατά το πρότυπο ΕΛΟΤ ΕΝ ΙSO 9001:2008 από ανεξάρτητο φορέα πιστοποίησης (Iσχύς πιστοποιητικού για 3 χρόνια, αξιολόγηση από τον φορέα και ανανέωση κάθε χρόνο)
  • Διορθωτικές ενέργειες μετά τη πιστοποίηση
  • Παρακολούθηση συστήματος

ΛΟΓΟΙ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΤΑ ΕΛΟΤ ΕΝ ΙSO 9001 : 2008

  1. Πιέσεις από το εξωτερικό επιχειρηματικό περιβάλλον, π.χ.:
    • Στρατηγική και ενέργειες του ανταγωνισμού.
    • Απαιτήσεις και ανάγκες Προμηθευτών και Πελατών.
  2. Εσωτερικές Ανάγκες, π.χ. :
    • Προβλήματα ποιότητας, και οργάνωσής της.
    • Βελτίωση οργανωτικής δομής για την αποτελεσματική διοίκηση της ποιότητας.
  3. Επιχειρηματική Στρατηγική, π.χ.
    • ενδεχόμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μέσα από αποτελεσματική επικοινωνία της ποιότητας των προϊόντων – υπηρεσιών και της διασφάλισης των απαιτήσεων των πελατών.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνήστε μαζί μας

Contact Form
Ενδιαφέρομαι για: