
Διαφήμιση και Marketing
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εντρυφήσουν στην έννοια των ∆ημοσίων
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει όσους ασχολούνται με βιομηχανικά
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει τους συμμετέχοντες στις βασικές
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξετάσει τις διαφορές φυσικού προϊόντος
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Η παροχή συμβουλών και πρακτικών οδηγιών
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 – 24 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να κάνει γνωστές τις