Διαφήμιση και Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να προσδιορίσει τον ρόλο και τις Δείτε περισσότερα »
Δημόσιες Σχέσεις ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εντρυφήσουν στην έννοια των ∆ημοσίων Δείτε περισσότερα »
Βιομηχανικό Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 12 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει όσους ασχολούνται με βιομηχανικά Δείτε περισσότερα »
Βασικές Αρχές Marketing ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να μυήσει τους συμμετέχοντες στις βασικές Δείτε περισσότερα »
Marketing Υπηρεσιών ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εξετάσει τις διαφορές φυσικού προϊόντος Δείτε περισσότερα »
Marketing Plan ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 14 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Η παροχή συμβουλών και πρακτικών οδηγιών Δείτε περισσότερα »
Marketing-Τάσεις-Συνθήκες Αγοράς Advanced ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Δείτε περισσότερα »
Marketing-Τάσεις-Συνθήκες Αγοράς ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 8 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να εισάγει αναλυτικότερα τις έννοιες του Δείτε περισσότερα »
Direct Marketing και Προώθηση Πωλήσεων ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 20 – 24 ώρες ΣΚΟΠΟΣ: Να κάνει γνωστές τις Δείτε περισσότερα »