fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Πρότυπα Ποιότητας για τις Δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας

Primary Health CareΕΝΝΟΙΑ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ:

Ως Πρωτοβάθμια Φροντίδα Υγείας νοείται το σύστημα παροχής δέσμης βασικών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών φροντίδας υγείας σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο και περιλαμβάνει:

  • Υπηρεσίες υγείας, που δεν απαιτούν εισαγωγή σε νοσηλευτικό ίδρυμα,
  • Εκτίμηση των αναγκών υγείας των πολιτών και το σχεδιασμό και υλοποίηση μέτρων για την πρόληψη των νοσημάτων και την προαγωγή της υγείας,
  • Οικογενειακό προγραμματισμό,
  • Απαραίτητες υποδομές για την εξασφάλιση και τη διαχείριση όλων των ιατρικών πληροφοριών και δεδομένων του πληθυσμού,
  • Οδοντιατρική φροντίδα, με έμφαση στην προληπτική οδοντιατρική,
  • Υπηρεσίες μετανοσοκομειακής φροντίδας και αποκατάστασης,
  • Παρακολούθηση χρονίως πασχόντων, για τους οποίους δεν απαιτείται νοσηλεία σε νοσοκομείο,
  • Υπηρεσίες κοινωνικής φροντίδας.

Η ύπαρξη Πρότυπων Ποιότητας για τις Δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας έχει ως σκοπό την αξιολόγηση της ποιότητας ιατρικών και νοσηλευτικών πράξεων μέσα σε ένα υγειονομικό περιβάλλον και την πιστοποίηση της ποιότητας μέσα από υπάρχοντα πρότυπα ή εκ νέου δημιουργούμενα πρότυπα, και τη διαπίστευση σε τοπικό, εθνικό και σε διεθνές επίπεδο κατά κοινά παραδεκτά επίπεδα μέτρησης της ποιότητας.

ΣΤΟΧΟΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ:

  • Αναγνώριση και τεκμηρίωση των διεργασιών της κλινικής πράξης.
  • Έλεγχο και καταγραφή της επικοινωνίας με τα άλλα τμήματα και άλλους υγειονομικούς οργανισμούς (νοσοκομεία, Κ.Υ.).
  • Πιστή και άμεση εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας και των κλινικών οδηγιών.
  • Διαρκή βελτίωση διαδικασιών διαχείρισης & επικοινωνίας με τους ασθενείς κάτω από μετρήσιμους δείκτες.
  • Συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού σε καλύτερες πρακτικές παροχής υπηρεσιών υγείας και το καλύτερο μετρήσιμο αποτέλεσμα για τους ασθενείς - δέκτες και τις οικογένειές τους (φροντιστές τους).
  • Μεγιστοποίηση ασφάλειας των προσφερομένων υπηρεσιών.