fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

ΕΛΟΤ 1427

ΕΛΟΤ1427Πιστοποίηση Τουριστικών Επιχειρήσεων

Έννοια και πεδίο εφαρμογής:

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1427 καθορίζει τις απαιτήσεις για την αξιολόγηση των τουριστικών επιχειρήσεων, την κατάταξή τους και την απονομή του σήματος ποιότητας.

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1427 αποσκοπεί στην υποστήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων ώστε να επιτυγχάνουν και να βελτιώνουν τους επιχειρηματικούς τους στόχους συνδυάζοντας την αξία της Ελληνικής Φιλοξενίας και της εξυπηρέτησης του πελάτη με τη διατήρηση και την προβολή των φυσικών και πολιτιστικών πόρων των περιοχών που δραστηριοποιούνται.

Το σήμα Ποιότητας μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τουριστικές επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενταχθούν σε περιφερειακά ή τοπικά προγράμματα ανάδειξης των τοπικών ιδιοχαρακτηριστικών ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Μετά την απονομή του σήματος Ποιότητας από τον Φορέα η τουριστική επιχείρηση έχει δικαίωμα χρήσης του σε όλες τις δραστηριότητες προβολής και στους χώρους της.

Το πρότυπο ΕΛΟΤ 1427 έχει εφαρμογή σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις ανεξαρτήτως μεγέθους, όπως:

  • Ξενοδοχεία και παντός τύπου καταλύματα
  • Επιχειρήσεις μαζικής εστίασης
  • Τουριστικά Γραφεία – Πρακτορεία
  • Δημόσια και ιδιωτικά μέσα μεταφοράς

Γενικές απαιτήσεις εφαρμογής:

Οι απαιτήσεις του ΕΛΟΤ 1427 βασίζονται στις παρακάτω αρχές

  • Βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη (σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον, μείωση ρύπανσης, εξοικονόμηση ενέργειας κ.α.)
  • Προστασία και ανάδειξη της ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας
  • Αρχές της διαχείρισης της ποιότητας (εστίαση στη βελτίωση εξυπηρέτησης)
  • Κοινωνική ευθύνη των επιχειρήσεων (τήρηση νομοθεσίας και κανονισμών, στήριξη τοπικής οικονομίας κ.α.)

Αναμενόμενα οφέλη:

Α. ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  • Βελτιωμένη εσωτερική οργάνωση και διαχείριση
  • Αναβάθμιση και εκσυγχρονισμός υποδομών
  • Συνεχής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της επιχείρησης
  • Μείωση λειτουργικού κόστους και βελτιωμένη ανταγωνιστικότητα των υπηρεσιών της επιχείρησης
  • Ενθάρρυνση συνεργασιών και πρόσβαση σε νέες κατηγορίες πελατών
  • Αποτελεσματικότερη διαχείριση θεμάτων περιβάλλοντος
  • Αναβάθμιση εκπαίδευσης των εργαζομένων

Β. ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΕΔΡΕΥΕΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

  • Προστασία και προβολή των τοπικών χαρακτηριστικών.
  • Αποτελεσματικότερη προστασία περιβάλλοντος λόγω ευαισθητοποίησης των επιχειρήσεων.
  • Ενίσχυση τοπικής οικονομίας / τοπικών παραγόντων.
  • Βελτίωση, διαφοροποίηση, αναβάθμιση των προσφερόμενων τουριστικών υπηρεσιών.
  • Εμπλοκή και ανάπτυξη του τοπικού ανθρώπινου δυναμικού.
  •  Συνδυασμένη και εστιασμένη προβολή της περιοχής στις υπάρχουσες και δυνητικές αγορές.
  • • Ενίσχυση ανταγωνιστικότητας και βελτίωση συνθηκών διαβίωσης του μόνιμου πληθυσμού.