fbpx
  • +30 2310566767
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

1o University Business Conference - Σύνδεση της Επιχειρηματικότητας με την Πανεπιστημιακή γνώση

ubc logo rgb

 

Το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με την ΔΕΘ HELEXPO, στο πλαίσιο των DETROP OINOS 2019, διοργανώνουν, το 1ο University-Business Conference (UBC), 2 και 3 Μαρτίου 2019 - Συνεδριακό Κέντρο «Νικόλαος Γερμανός»

To 1o UBC θα επιδιώξει να συνενώσει, με λογική συνέργειας, δυνάμεις από το χώρο των επιχειρήσεων και των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

To UBC φιλοδοξεί, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, να ενώσει την αγορά και τις επιχειρήσεις με το πανεπιστήμιο, σε ένα ετήσιο συνέδριο διαφορετικής θεματικής κάθε φορά, που θα έχει ως σκοπό του να πυροδοτήσει την αλληλεπίδραση της αγοράς με τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημιουργώντας έτσι ένα πρωτότυπο πεδίο ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και επιστημονικής έρευνας.

Την Κυριακή 3 Μαρτίου και ώρα 3:00μμ, στην αίθουσα Α του Συνεδριακού Κέντρου "Νικόλαος Γερμανός" και στο πλαίσιο του 1ου University-Business Conference, θα πραγματοποιηθεί συνεδρία με θέμα:

 

 «Εξοπλισμός, Τεχνολογίες, Συστήματα Υποστήριξης Ποιότητας της Επιχείρησης Τροφίμων και Ποτών»,

 Συντονιστής panel : 

  • Ασημακόπουλος Κώστας, Επίκουρος Καθηγητής, τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων, ΑΤΕΙΘ. 

             «Διοίκηση ολικής ποιότητας και λιτές διαδικασίες: Μια επιστημονική προσέγγιση».

Ομιλητές : 

  • Δημήτρης Παυλάκης, Mechanical Engineer, Alpha Plan.

           «Τα οφέλη από τη λειτουργία των Διαχειριστικών Συστημάτων ISO & αναφορά σε Βασικά Συστήματα».

  • Ιωάννης Αρκαδινός, HR & Operations manager ΤΕΧΝΟΜΑΤ Α.Ε. 

          «Νέες τεχνολογίες στην εξυπηρέτηση αναγκών της σύγχρονης επιχείρησης».

 

To UBC φιλοδοξεί, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, να ενώσει την αγορά και τις επιχειρήσεις με το πανεπιστήμιο, σε ένα ετήσιο συνέδριο διαφορετικής θεματικής κάθε φορά, που θα έχει ως σκοπό του να πυροδοτήσει την αλληλεπίδραση της αγοράς με τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, δημιουργώντας έτσι ένα πρωτότυπο πεδίο ανταλλαγής απόψεων, ιδεών και επιστημονικής έρευνας.

το Συνέδριο θα αναπτυχθούν θεματικές ενότητες σε σχέση με τον κλάδο των τροφίμων και των ποτών, όπως: 

  • Μάρκετινγκ/Επικοινωνία-Logistics
  • Χρηματοοικονομικά-Διεθνή οικονομικά-Διεθνές εμπόριο
  • Μάνατζμεντ-Human resources-Στρατηγικός σχεδιασμός
  • Εξαγωγές/Εξωστρέφεια
  • Πληροφοριακά συστήματα-e Βusiness
  • Παραγωγή, operations- τεχνολογία τροφίμων
  • ΕΣΠΑ-Ευρωπαϊκά προγράμματα